Polityka zwrotów

W Cibdol dokładamy starań, aby Twoje doświadczenie było jak najlepsze. Dlatego, jeśli nie jesteś w pełni zadowolony ze swojego zakupu masz możliwość odesłania go na adres wysyłki w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania.

Płatności

Prosimy pamiętać, że Cibdol nie pobierze opłaty z Twojej karty kredytowej, dopóki Twój produkt nie zostanie wysłany. Jeśli chcesz anulować zamówienie, zanim to się stanie, jak najszybciej się z nami skontaktuj.

Warunki zwrotów

Wszystkie przedmioty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu –zapieczętowanym, nieotwartym, nieużywanym oraz nieuszkodzonym (w odpowiednich przypadkach)

Zwrot Twoich produktów

Jeśli chcesz zwrócić nam produkt, skontaktuj się z członkiem Zespołu Obsługi Klienta wysyłając e-mail na adres: [email protected]. Tylko po ustaleniu tego faktu z członkiem naszego zespołu produkt może być zwrócony. W przypadku uszkodzenia, z radością wyślemy Ci produkt zastępczy, po tym, jak otrzymamy oraz sprawdzimy oryginalny produkt. Musisz poinformować nas w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, że chcesz go zwrócić. Po porozumieniu w tej kwestii, musisz zwrócić nam produkt w ciągu kolejnych 14 dni.

Adres do zwrotów:

Handelsweg 1a
5492 NL Sint-Oedenrode
Holanida

Przydatność do użycia

Data przydatności do spożycia znajduje się na butelce. Każda osobna butelka oleju CBD ma własną datę przydatności, więc musisz sprawdzić swoją butelkę, aby ją poznać.

Zamiany

Jeśli Twój produkt został uszkodzony w czasie dostawy, musisz poinformować nas o tym w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki na Twój adres. Możesz użyć adresu e-mail podanego powyżej, aby poinformować nas o wszelkich uszkodzeniach (ze zdjęciami). Gdy zostanie do nas ponownie wysłany, sprawdzimy produkt oraz wyślemy zamiennik, w odpowiednich przypadkach.

Co robić z wybrakowanymi produktami

Jeśli otrzymasz uszkodzony produkt, prosimy o natychmiastowe zrobienie zdjęcia. Upewnij się, że produkt jest bezpiecznie spakowany na podróż powrotną do nas oraz wyślij nam produkty do sprawdzenia, po wcześniejszym ustaleniu tego z naszą obsługą klienta.

Zwroty pieniędzy

Jeśli zażądałeś zwrotu pieniędzy, po ustalonym zwrocie produktu do naszego magazynu, jeden z naszych pracowników sprawdzi produkt, aby upewnić się, że spełnia powyższe warunki. Jeśli wynik inspekcji będzie pomyślny otrzymasz zwrot pieniędzy w formie kredytu w sklepie lub Twojej początkowej formie zapłaty, o ile to możliwe.

Prosimy pamiętać:

• Koszty poniesione przez klienta nie podlegają zwrotowi, chyba, że produkt dotarł uszkodzony.
• Podchodzimy bardzo poważnie do obsługi klienta, więc jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, to chcielibyśmy to od Ciebie usłyszeć. Prosimy o kontakt na: [email protected]


Który produkt potrzebuję?