Nie wysyłamy na Twój adres
Z powodu przepisów i regulacji w Twoim kraju nie możemy wysyłać do Twojej obecnej lokalizacji. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z namiJesteśmy tutaj, aby Ci pomóc
Masz pytania dotyczące naszych produktów lub treści? Nie wahaj się i skontaktuj się z nami.Search
Please insert a search term in the input field. If you have any question please contact us contact usBrak produktów
You have to add to cart at least 0 bottles or any program to make checkout.
You have to add to cart at least 0 bottles or any program to make checkout.
We don't ship to your address!
Due to your country law and regulations, we are not permitted to send to your current location. If you have any questions please contact usWe are here to help you
We are here for you. If you have any question please contact usSearch
Please insert a search term in the input field. If you have any question please contact usWe don't ship to your address!
Due to your country law and regulations, we are not permitted to send to your current location. If you have any questions please contact usWe are here to help you
We are here for you. If you have any question please contact usSearch
Please insert a search term in the input field. If you have any question please contact usW Cibdol dokładamy starań, aby Twoje doświadczenie było jak najlepsze. Dlatego, jeśli nie jesteś w pełni zadowolony ze swojego zakupu masz możliwość odesłania go na adres wysyłki w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania.
Prosimy pamiętać, że Cibdol nie pobierze opłaty z Twojej karty kredytowej, dopóki Twój produkt nie zostanie wysłany. Jeśli chcesz anulować zamówienie, zanim to się stanie, jak najszybciej się z nami skontaktuj.
Wszystkie przedmioty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu –zapieczętowanym, nieotwartym, nieużywanym oraz nieuszkodzonym (w odpowiednich przypadkach)
Jeśli chcesz zwrócić nam produkt, skontaktuj się z członkiem Zespołu Obsługi Klienta wysyłając e-mail na adres: [email protected]. Tylko po ustaleniu tego faktu z członkiem naszego zespołu produkt może być zwrócony. W przypadku uszkodzenia, z radością wyślemy Ci produkt zastępczy, po tym, jak otrzymamy oraz sprawdzimy oryginalny produkt. Musisz poinformować nas w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, że chcesz go zwrócić. Po porozumieniu w tej kwestii, musisz zwrócić nam produkt w ciągu kolejnych 14 dni.
Adres do zwrotów:
Handelsweg 1a
5492 NL Sint-Oedenrode
Holanida
Data przydatności do spożycia znajduje się na butelce. Każda osobna butelka oleju CBD ma własną datę przydatności, więc musisz sprawdzić swoją butelkę, aby ją poznać.
Jeśli Twój produkt został uszkodzony w czasie dostawy, musisz poinformować nas o tym w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki na Twój adres. Możesz użyć adresu e-mail podanego powyżej, aby poinformować nas o wszelkich uszkodzeniach (ze zdjęciami). Gdy zostanie do nas ponownie wysłany, sprawdzimy produkt oraz wyślemy zamiennik, w odpowiednich przypadkach.
Jeśli otrzymasz uszkodzony produkt, prosimy o natychmiastowe zrobienie zdjęcia. Upewnij się, że produkt jest bezpiecznie spakowany na podróż powrotną do nas oraz wyślij nam produkty do sprawdzenia, po wcześniejszym ustaleniu tego z naszą obsługą klienta.
Jeśli zażądałeś zwrotu pieniędzy, po ustalonym zwrocie produktu do naszego magazynu, jeden z naszych pracowników sprawdzi produkt, aby upewnić się, że spełnia powyższe warunki. Jeśli wynik inspekcji będzie pomyślny otrzymasz zwrot pieniędzy w formie kredytu w sklepie lub Twojej początkowej formie zapłaty, o ile to możliwe.
Prosimy pamiętać:
• Koszty poniesione przez klienta nie podlegają zwrotowi, chyba, że produkt dotarł uszkodzony.
• Podchodzimy bardzo poważnie do obsługi klienta, więc jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, to chcielibyśmy to od Ciebie usłyszeć. Prosimy o kontakt na: [email protected]