Moje Konto

Gdzie mogę założyć konto?

Możesz stworzyć konto poprzez kliknięcie przycisku "Zaloguj się" zlokalizowanym w prawym górnym rogu strony.

Nie mogę zalogować się na konto?

Przyczyn może być kilka. Zalecamy kontakt z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem: [email protected] lub pod numerem: +41 61 588 03 13. 

Chciałbym pobrać fakturę z mojego konta, czy jest to możliwe?

Tak, to możliwe. Po prostu zaloguj się na swoje konto i kliknij "historia zamówień i szczegóły". Na ekranie zobaczysz zakładkę "faktura". Pod nią będzie plik PDF ze wszystkimi Twoimi zamówieniami. 

Jak przechowywane są moje dane?

Wszystkie dane klientów są przechowywane w chroniony i bezpieczny sposób w zgodzie z naszą Polityką Prywatności.

Czy mogę zmienić dane na moim koncie?

Tak, możesz zmienić swoje dane osobiste na stronie "Moje dane osobiste" oraz możesz dodać nowy adres w "Moje adresy"

 

Nie możesz znaleźć swojej odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami przez

 

Telefon

Poniedziałek - Piątek: 08:00-16:30
 

Chat

Poniedziałek - Piątek: 08:00-16:30

Który produkt potrzebuję?