Nie wysyłamy na Twój adres
Z powodu przepisów i regulacji w Twoim kraju nie możemy wysyłać do Twojej obecnej lokalizacji. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z namiJesteśmy tutaj, aby Ci pomóc
Masz pytania dotyczące naszych produktów lub treści? Nie wahaj się i skontaktuj się z nami.Search
Please insert a search term in the input field. If you have any question please contact us contact usBrak produktów
You have to add to cart at least 0 bottles or any program to make checkout.
You have to add to cart at least 0 bottles or any program to make checkout.
We don't ship to your address!
Due to your country law and regulations, we are not permitted to send to your current location. If you have any questions please contact usWe are here to help you
We are here for you. If you have any question please contact usSearch
Please insert a search term in the input field. If you have any question please contact usWe don't ship to your address!
Due to your country law and regulations, we are not permitted to send to your current location. If you have any questions please contact usWe are here to help you
We are here for you. If you have any question please contact usSearch
Please insert a search term in the input field. If you have any question please contact usNie, nie wysyłamy żadnych przesyłek poza Europę.
Obecnie akceptujemy następujące metody płatności:
Jeśli nie udało się dokonać Twojej płatności prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta. Nasi pracownicy zapewnią szybką i dyskretną obsługę. Nasz adres e-mail to: [email protected]. Nasz numer telefonu to: +41 61 588 03 13. Możesz znaleźć pełną listę dostępnych form płatności na naszej stronie Metody Płatności. Płacąc przelewem bankowym nie zapomnij zamieścić numeru Twojego zamówienia, który zaczyna się od B00.
Niestety, nasz dostawca usług płatniczych nie przyjmuje przedpłaconych kart kredytowych.
Niestety, nie mogliśmy otrzymać (całej) kwoty z Twojej karty kredytowej z nieznanych powodów. Nasz dostawca usług płatniczych nigdy nie podaje tego powodu z przyczyn bezpieczeństwa. Jeśli kwota została "pobrana" z Twojego konta, Twój dostawca usług płatniczych zwróci Ci kwotę w ustawowym okresie czasu. Zalecamy złożenie nowego zamówienia oraz próbę dokonania płatności inną metodą.
Tak, jest to możliwe. Upewnij się, że dokonujesz międzynarodowego przelewu (SEPA). Dane naszego banku to:
*Nie zapomnij o umieszczeniu numeru Twojego zamówienia B00XXXXX w tytule przelewu.
Przelew bankowy może zająć 1-2 dni robocze, otrzymasz e-mail, kiedy Twoja płatność zostanie zaakceptowana.
Skontaktuj się z nami przez