Zamawianie i płatność

Czy mogę dokonać zamówienia poza Europę?

Nie, nie wysyłamy żadnych przesyłek poza Europę. 

Jakie formy płatności akceptujecie?

Obecnie akceptujemy następujące metody płatności:

  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • Przelew Bankowy
  • Giropay (Niemcy)
  • Płatności SOFORT (Niemcy)
  • iDEAL (Holandia)
  • Mister Cash (Belgia)

Moje płatność nie przeszła, co powinienem zrobić?

Jeśli nie udało się dokonać Twojej płatności prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta. Nasi pracownicy zapewnią szybką i dyskretną obsługę. Nasz adres e-mail to: [email protected]. Nasz numer telefonu to: +41 61 588 03 13. Możesz znaleźć pełną listę dostępnych form płatności na naszej stronie Metody Płatności. Płacąc przelewem bankowym nie zapomnij zamieścić numeru Twojego zamówienia, który zaczyna się od B00. 

Próbuję zapłacić za swoje zamówienie. Czemu nie widzę żadnych metod zapłaty?

Nasze metody płatności nie pojawią się, o ile nie zostanie osiągnięta minimalna kwota zamówienia. Chociaż chętnie przyjmujemy zamówienia wszelkiej wielkości dla prywatnego użytku, wszystkie zamówienia hurtowe muszą być składane na kwotę minimum  €250 (bez VAT). 

Czy mogę zapłacić przedpłaconą kartą kredytową?

Niestety, nasz dostawca usług płatniczych nie przyjmuje przedpłaconych kart kredytowych.

Czy jest możliwość zapłacenia kartą kredytową, która pochodzi z jednego kraju, podczas gdy chcę wykonać płatności w innym kraju?

Nie, niestety nie jest to możliwe. Usługa bezpieczeństwa 3D SecureCode z Twojej karty kredytowej, z powodów bezpieczeństwa, wygeneruje niepowodzenie złożenia zamówienia. 

Moje zamówienie zostało anulowane/nie powiodła się płatność kartą kredytową, co powinienem zrobić?

Niestety, nie mogliśmy otrzymać (całej) kwoty z Twojej karty kredytowej z nieznanych powodów. Nasz dostawca usług płatniczych nigdy nie podaje tego powodu z przyczyn bezpieczeństwa. Jeśli kwota została "pobrana" z Twojego konta, Twój dostawca usług płatniczych zwróci Ci kwotę w ustawowym okresie czasu. Zalecamy złożenie nowego zamówienia oraz próbę dokonania płatności inną metodą. 

Chciałbym dokonać płatności przelewem bankowym, czy jest to możliwe?

Tak, jest to możliwe. Upewnij się, że dokonujesz międzynarodowego przelewu (SEPA). Dane naszego banku to:

  • IBAN: CH25 0023 3233 2125 1960 J
  • Swift/Bic: UBSWCHZH80A *
  • Nazwa banku: UBS Bank

*W niektórych przypadkach Twój bank może zmienić BIC na 40A, to żaden problem. Nie zapomnij o umieszczeniu numeru Twojego zamówienia B00XXXXX w tytule przelewu.

Przelew bankowy może zająć 1-2 dni robocze, otrzymasz e-mail, kiedy Twoja płatność zostanie zaakceptowana.

 

Nie możesz znaleźć swojej odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami przez

 

Telefon

Poniedziałek - Piątek: 08:00-16:30
 

Chat

Poniedziałek - Piątek: 08:00-16:30

Który produkt potrzebuję?